Gitte Schlüssel

Profilbillede Gitte Schlüssel

Gitte Schlüssel
Postmosevej 30, 5500 Middelfart

Jeg hedder Gitte og har været dagplejer det meste af mit voksne liv. Jeg bor i et hus i et lukket vænge nær Føtex Middelfart.
For mig er det vigtigt at være imødekommende og nærværende. Jeg møder børnene hvor de er og hjælper dem på vej til at blive selvhjulpene robuste individer. Det særligt vigtigt for mig, at der er en åben og ærlig dialog med forældrene.

I min dagpleje fokuserer vi meget på natur og motorik. Det betyder at vi er meget udenfor, hvor børnene får lov til at træne deres motorik på mange forskellige måder. Det kan være på vores mange ture ud til fx skoven. Nogle gange er øvelserne/legene nøje planlagt og andre gange er der fri leg.

Mine fysiske rammer

Jeg bor i lukket vænge nær Føtex i Middelfart - jeg har god plads inde og ude. Legeværelset er lyst og venligt.
Vi er ude stort set hver dag. I haven er der et legehus og en masse legeredskaber, så der er god plads til motoriske udfoldelser.

Børnene kommer stille og roligt ind og vi snakker om hvad der skal ske i løbet af dagen.

Mellem 10:30 og kl 11 begynder vi at spise frokost. Når vi er færdige læser vi lidt inden det er tid til at putte.

Vi spiser lækker sund varieret eftermiddagsmad og leger indtil børnene bliver hentet igen.

Vi holder de forskellige højtider og fødselsdage i det omfang forældrene ønsker det.

Barnevogn Jeg har en carport hvor barnevogn kan stå hen over ugen. Barnevognen skal med hjem i weekenden, samt fridage/ ferie, så den kan blive tjekket og gjort klar til en ny uge.
Dyr Hund