Laura Bodil Pedersen

Profilbillede Laura Bodil Pedersen

Laura Bodil Pedersen
Hasselvænget, 5500 Middelfart

Jeg hedder Laura og jeg blev ansat som dagplejer i maj 2022. Det er vigtigt for mig at der er en god kommunikation med forældrene og at får en god start her hos mig med en masse nærvær og tryghed.

I min dagpleje går jeg op i at alle børn trives og har det godt. Vi leger, laver kreative og tager ud i naturen. Jeg har en ladcykel som også bliver brugt til at komme på længere ture.

Vi arbejder meget med sproget og derfor kigger vi meget i bøger, snakker om hvad vi ser og oplever både i hjemmet og ude i den store verden. Vi synger sange og snakker om hvad vi spiser i løbet af dagen.

Mine fysiske rammerJeg har en fin have med plads til at køre på scooter, lege i sandkassen, rutsje på rutsjebane eller noget helt fjerde.
Indendørs har jeg et legeværelse, køkken og stue/spisestue som danner rammen om de indendørs aktiviteter.

Formiddag:
Når alle børn er ankommet om morgenen starter vi ud med stille og rolige lege, så alle har mulighed for lige at vågne. Vi spiser boller og forskelligt frugt omkring kl. 8:30.
Efter formiddagsmaden laver vi forskellige aktiviteter, enten ude eller inde alt efter vejret. Vi er enten i haven eller tager på tur i skoven, på legepladsen, i kollegaers haver eller hvad vi lige har lyst til.

Middag/frokost:
Omkring kl. 11:00 spiser vi middagsmad. Vi får enten rugbrød med diverse pålæg og grøntsager eller lune retter. Efter maden er tid til lidt leg inden vi skal have en dejlig lur.

Eftermiddag:
Når vi er stået op spiser vi eftermiddagsmad og hygger os med leg og læsning indtil vi skal sige på gensyn.

HøjtiderVi snakker, synger og laver kreative indslag om de højtider der er i løbet af året, såsom påske, fastelavn og jul. Derudover fejre vi selvfølgelig børnenes fødselsdag.
BarnevognBarnevognen må stå her fra mandag til fredag. Der skal være godkendt sele, regnslag og fluenet. Barnevognen skal hver mandag være rengjort med rent sengetøj.
DyrIngen