Lone Mønster Svendsen

Profilbillede Lone Mønster Svendsen

Lone Mønster Svendsen
Merianvej, 5500 Middelfart

Personlig profilJeg hedder Lone og jeg har været dagplejer siden 2001.
I min dagpleje sætter jeg stor pris på at alle børn trives og har det godt. Vi hygger os med leg, kreative indslag og udflugter ud i naturen.
I naturen og hjemme vil vi året igennem opleve naturen og følge med i de forskellige årstider. I naturen og hjemme vil jeg også have fokus på at styrke børnenes motoriske færdigheder.
Desuden har jeg en lækker ladcykel hvor børnene sidder godt og sikkert på vores ture ud i naturen. Det nyder vi meget.
  • Grønne Spirer
Mine fysiske rammerJeg bor i Middelfart med masser af plads til at lege og udfolde sig både ude og inde. Vi nyder at være ude og følge årets gang. Mærke små regndråber på næsen, vind i håret,  kulde på kinderne og varme som luner vores krop.

Hos mig starter vi dagen i roligt tempo når børnene møder. Kl 8:30/9:00 spiser vi formiddagsmad, hvorefter vi er klar til formiddagens aktiviteter. Vi leger ude eller inde, tager på ture ud i det blå og synger og snakker om hvad der optager os lige nu. Vi mødes med kolleger og venskaber skabes på kryds og tværs.

Vi spiser en sund og varieret frokost ude eller inde og herefter gør vi klar til en skøn middagslur.

Efter middagslur spiser vi eftermiddagsmad og leger enten ude eller inde.

HøjtiderBåde hjemme og i legestuen vil vi hygge og lave forskellige aktiviteter omkring højtiderne.
BarnevognJeg har et halvtag hvor barnevognen kan stå under i løbet af ugen. Jeg vil gerne have at vognene kommer med hjem til weekenden, så de kan blive gjort klar til en ny uge.
DyrIngen