Mette Steen Wortmann

Profilbillede Mette Steen Wortmann

Mette Steen Wortmann
Engvej,Brenderup

Jeg hedder Mette og blev ansat som dagplejer 1/9-22 inden da har jeg været i børnehave i mange år.

Jeg lægger stor vægt på at det enkle barn for en god og tryg hverdag her hos mig, samt et godt forældresamarbejde. Hvor vi har en åben og ærlig dialog så vi sammen kan sikre jeres barn den bedste trivsel og udvikling.
Jeg nyder naturen og hvad den kan gøre for barnets motorik og sanser og derfor er udelivet en stor del her hos mig og vi er ude være dag, hele året rundt.

• Matematiks opmærksomhed i dagtilbud/i hverdagen
  • Grønne spirer
Mine fysiske rammerJeg har en børnevenlig afdeling som brugs til dagplejebørnene, et stort legeværelse med god plads til bevægelse og med direkte udgang til haven/ legeplads.
Jeg bor ikke langt fra skov og strand.

Morgen formiddag
Der er mulighed for morgenmad til de tidlige børn og ellers starter vi dagen op stille og roligt med lege indtil formiddagsmaden. Hvor vi efter går ud.

Middag frokost
Børnene hjælper med at dække bord, når vi har spist leger/læser i en bog indtil det er tid til at sove.

Efter en skøn middagslur spiser vi eftermiddagsmad og leger indtil far og mor kommer

HøjtiderVi fejrer de forskellige højtider og fødselsdag.
BarnevognVed mig må barnevognen stå fast, hvis man ønsker det. Også i weekenderne og ferierne.
DyrIngen