Pia Soelberg

Profilbillede Pia Soelberg

Pia Soelberg
Brenderupvej, Brenderup

Jeg er en glad og udadvendt person. Jeg er tilmeldt Friluftsrådets grønne spirer projekt, hvor vi har fokus på udeliv og naturen. Jeg bor tæt på skov og strand, som vi bruger flittigt som udflugtssteder, hvor vi finder ting og dyr, som vi kan snakke om.

Jeg finder det vigtigt, at børnene ved mig, har en god og tryg hverdag, og det er vigtigt for mig med et godt forældre samarbejde, så både børn og voksne har det godt. Jeg arbejder med de styrkede læreplaner, som vi også kan inddrage i grønne spirer projektet, så jeg har meget fokus på udeliv og natur i min dagplejedag.

• Førstehjælp til baby/småbørn
  • Professionelt relationsarbejde
  • Børn i Naturen (inspiration til leg og læring i naturen)
Mine fysiske rammer Jeg bor i et børnevenligt hus, som er godt indrettet med et stort og lyst legeværelse med direkte udgang til legepladsen i haven. Så jeg har masser af plads både ude/inde til leg og læring.

Morgenhygge, vi spiser morgenmad og får en stille/rolig start på dagen, inden vi starter dagen. Det er vigtigt for mig at alle børn får en god og rolig start på dagen, så har vi et godt udgangspunkt for en fantastisk dag.

Børnene deltager i at forberede frokosten, som vi gerne indtager ude. Er vi på tur, så har vi ofte madpakker med.

Efter en dejlig middagslur, spiser vi frugt og brød, så vi er klar til at sige hej til mor og far, og snakke om, hvad vi har lavet og hvordan dagen er gået.

Vi fejre de forskellige højtider og holder fødselsdag med det, der hører sig til

Barnevogn Hos mig kan man have sin barnevogn stående fast, de holder et tørt sted og må gerne blive stående i weekenden og ferierne.
Dyr Hund