Sanne Ritzau Frydensberg

Profilbillede Sanne Ritzau Frydensberg

Sanne Ritzau Frydensberg
Nørregade, Ejby

Personlig profilJeg hedder Sanne født og opvokset på Bornholm, flyttede til Sdr. Jylland, hvor jeg arbejdede som dagplejer fra 2006-2008.
Flyttede til Fyn i 2008, hvor jeg fortsatte som dagplejer. Jeg er en glad og struktureret person, hvilket også smitter af på børnene.
I min dagpleje arbejder jeg på, at komme hele vejen rundt i forhold til de pædagogiske læreplaner.
Har arbejdet meget med sprog, da jeg har haft en del flersproget børn.
Vi kan også have en tumle dag, hvor vi leger lige det vi vil.
  • Børn med indadvendte fødder
  • Flersprogede børn
Mine fysiske rammerJeg bor meget centralt i Ejby, tæt på stationen, skoven og Byparken.
Jeg har et legeværelse hvor der er højt til loftet.
Ude har jeg en lille lukket have, med legehus og sandkasse.

Oftest møder børnene meget forskelligt ind. Så omkring 8.30-8.45 spiser vi lidt formiddagsmad, og synger altid sange efter vi har spist, gerne sange med fagter. Derefter, alt efter børnegruppens sammensætning, og vind og vejr, leger vi ude og inde. Vi går ture i skoven og finder ting, Byparken, den offentlige legeplads, haven, eller besøger en kollega.

Her spiser vi sund og varieret kost, og altid noget grønt til. Derudover, afholder vi vegetardag en gang om ugen.
Synger igen. Lidt leg, inden der gøres klar til en dejlig middagslur.

lidt brød og frugt serveres, og ellers leg ude/inde alt efter vejr, til de bliver afhentet.

HøjtiderFastelavn, påskehygge, juleafslutning og fødselsdag (i det omfang forældrene ønsker det).
BarnevognJeg har en overdækning hvor barnevognen kan stå i løbet af ugen men skal med hjem i weekenden og klargøres til en ny uge.
DyrIngen